عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما بهترین دانشگاه ایران کدام است؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 2636
بازدید کل : 57114
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 3

 

آیین‌نامه تشویق مقالات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

هدف

گسترش کمی و کیفی مقالات علمی، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی است. به همین منظور در سال‌های گذشته آیین‌‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی برای تشویق مقالات منتشرشده در مجلات علمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه تنظیم و صادر شده‌اند. این آیین‌نامه به منظور یک‌پارچه کردن آیین‌نامه‌های قبلی و پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های جدیدی تنظیم شده است که در سال‌های اخیر مطرح شده‌اند. واحدهای دانشگاهی می‌توانند بر اساس مفاد این آیین‌نامه نسبت به تشویق مقالات علمی خود اقدام نمایند.

 موارد شمول آیین‌نامه

1. اعضای هیات علمی، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارمندان دانشگاه که مقالات خود را به نام دانشگاه (و ذکر نام واحد) منتشر کنند، می‌توانند از تشویق‌های عنوان شده در این آیین‌نامه برخوردار شوند.

2. به منظور محاسبه تشویق مقالات در بودجه پژوهشی واحد، لازم است نام دانشگاه آزاد اسلامی در مجامع علمی (اعم از مجلات علمی، همایش‌ها و کنگره‌ها) به طور صحیح و بر اساس بخشنامه مربوطه معرفی ‌شود.

3. نویسندگانی شامل تشویق مقاله می‌شوند که فقط نام دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان محل خدمت خود معرفی کرده باشند. نویسندگانی که دانشگاه را همراه با دیگر موسسات علمی، به عنوان یکی از محل‌های خدمت خود ذکر کنند، شامل تشویق مقاله نخواهند شد. در مقاله‌هایی که حاصل فرصت‌های مطالعاتی خارج از کشور هستند، در صورت ذکر نام دانشگاه آزاد اسلامی در کنار نام دانشگاه خارجی، نحوه تشویق با نظر شورای پژوهشی واحد قابل بررسی خواهد بود.

جدیدترین آیین نامه تشویقی مقالات از طریق آدرس زیر قابل دسترسی است:

http://srbiau.ac.ir/Files/Laws/2014-01-15_03.02.18_rewardsofarticles.pdf



:: موضوعات مرتبط: آیین نامه تشویقی مقالات دانشگاه آزاد اسلامی , ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ادریس معروفی نیا
ت : سه شنبه 25 فروردين 1394
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');